Musik i parken Sommaren 22

Välkomna på Musik i parken i sommar!

30 juni - Sara Riedel Med en kristallklar stämma och med underfundig eftertänksamhet sjunger jazzsångerskan Sarah Riedel sina egna och andras sånger som reflekterar över vår samtid i stort och smått.

7 juli - Svante Sjöblom OBS. Utsålt! Samarrangemang med Music in the woods. Ensam med sin gitarr och med sin skånska stämma sjunger och väser Svante fram lidelsefull musik med rötter från den amerikanska södern.

14 juli - Dan Viktor Dan Viktor framför genom sina visor historier om tragik och komik. Gästas av Unnarydsbasisten Petter Eriksson.

28 juli - Lisas Som avslutning denna sommar gästas vi av superduon Lisas bestående av dragspelaren Lisa Långbacka och violinisten Lisa Rydberg. Traditionella spelmanslåtar blandas med egna kompositioner där varje stycke har sin egen varsamt utmejslade karaktär med drag av barock, nutida konstmusik och tango.

Tid: kl 19. Inträde: 150 kr. Unnaryds hembygdspark. OBS. Begränsat med platser. Vill du försäkra dig om en stol, boka plats på: hembygdsforening@unnaryd.com

Hjärtligt välkomna! Med stöd av Hylte kommun och Musik Hallandia.

79 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg